Ποιες τροφές να βάλεις στο πιάτο σου αν θες να φουσκώσεις τους μυς σου - Your magazine | Fightbook
31 Μαϊ

Ποιες τροφές να βάλεις στο πιάτο σου αν θες να φουσκώσεις τους μυς σου

Μάθε τι πρέπει να τρως όταν θέλεις να δυναμώσεις τους μυς σου

 

Είτε ξεκινάτε τώρα είτε είστε τακτικός θαμώνας του γυμναστηρίου, η κατανάλωση των παρακάτω τροφών θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα με τον πιο υγιεινό τρόπο.

 

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι η βάση κάθε υγιεινής διατροφής και σας προσφέρουν φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα και υγρά, όλα απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού και την ανάκαμψη μετά την άσκηση.

 

Τα χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα σας εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και βασικές βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα όταν κουράζεται, όπως βιταμίνη D, κάλιο και ασβέστιο.

 

Το άπαχο κρέας είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και σιδήρου που μεταφέρεικοτόπουλο 6-04 το οξυγόνο στους μύες και αμινοξέα όπως λευκίνη η οποία θεωρείται πως πυροδοτεί τη μυϊκή ανάπτυξη. Το σκούρο κρέας του κοτόπουλου, π.χ. το μπούτι, προσφέρει 25% περισσότερο σίδηρο και τρεις φορές ψευδάργυρο, ουσία απαραίτητη για τη λειτουργία του ανοσοποιητικού σας.

 

Αυγό 5-10

Τα αβγά περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός και μπορεί να χάνονται στη διάρκεια της άσκησης. Σύμφωνα με τις αμερικανικές διαιτολογικές οδηγίες, μπορείτε να τρώτε έως ένα αβγό τη μέρα, μαζί με τον κρόκο. Σύμφωνα με τη Rosenbloom, η μισή πρωτεΐνη του αβγού βρίσκεται στον κρόκο μαζί με άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως η λουτεΐνη.

 

Ξηροί καρποί 5/12/16

Οι ξηροί καρποίανάλατοι- είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και ενέργειας πριν ή κατά τη διάρκεια μιας δυνατής προπόνησης. Περιέχουν επίσης βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και λιπαρά ευεργετικά για την καρδιά.

 

Οσπρια 6-11

Τα όσπρια και οι τροφές ολικής άλεσης είναι ποιοτικοί υδατάνθρακες που περιέχουν πρωτεΐνη για ενέργεια και μυϊκή επανόρθωση μαζί με φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.

 

Η σωστή στιγμή μετράει

Χρειάζεστε υδατάνθρακες και πρωτεΐνη πριν την άσκηση για να μπορέσετε να αποδώσετε σε μια απαιτητική προπόνηση, ενώ τα ίδια συστατικά είναι απαραίτητα και μετά την προπόνηση για τη σωστή αναδόμηση των μυών. Φάτε ένα σνακ που περιέχει αυτά τα δύο συστατικά μισή ώρα μετά την προπόνησή σαςαυτό είναι τοαράθυρο" όπου ο οργανισμός σας θα τα εκμεταλλευτεί στο έπακρο για καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σας.

πηγή: capital.gr

Mείνε συντονισμένος με τη ροή θεμάτων του Fightbook.gr κάνοντας ένα Like!

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ

Copyright © 2016 fightbook.gr | All rights reserved.Designed & hosted by thinkitweb.gr