Your magazine | Fightbook

Switch to desktop
07 Μαϊ

11 tips για να χάσεις λίπος και να είσαι στιλάκι το καλοκαίρι

Για να χάσεις λίπος υπάρχουν πολλές διατροφές και προγράμματα, ωστόσο πολλοί είναι εκείνοι που δεν τα ακολουθούν και απλώςκόβουν το φαγητό! Άλλοι πάλι δεν κόβουν αυτές τις τροφές που πρέπει να κόψουν και απορούν γιατί δεν χάνουν.

 

Πως μπορείς όμως να χάσεις λίπος και να συνεχίσεις να είσαι υγιείς;

 

1. Μείωσε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Καταναλώστε όσο το δυνατόν λιγότερα επεξεργασμένα τροφιμα. Επεξεργασμένα φαγητά είναι αυτά από τα οποία αφαιρέθηκαν πολλές από τις βιταμίνες ή τα μεταλλικά στοιχεία και αντικαταστάθηκαν από λίπος, ζάχαρη και αλάτι. Το λευκό αλεύρι, το λευκό ρύζι και τα αλλαντικά είναι παραδείγματα τέτοιων τροφών. Το λευκό αλεύρι και η ζάχαρη είναι οι πρώτες ύλες μιας μεγάλης κατηγορίας τροφίμων. Μεγάλη προσοχή δώστε και στα έτοιμα συσκευασμένα γεύματα.

 

2. Εξαφάνισε τα trans

Εξαλείψτε τα Trans λιπαρά από τη διατροφή σας συμπεριλαμβανομένης της μαργαρίνης και των προϊόντων επάλειψης ψωμιού. Δώστε προσοχή στα συστατικά, στο πίσω μέρος της συσκευασίας (π.χ. μπισκότων, κέικ). Την επόμενη φορά που θα διαβάσετε «υδρογονωμένα» ή «μερικώς υδρογονωμένα έλαια» αφήστε το προϊόν στο ράφι του supermarket.

 

3. Φάε «καλά» λιπαρά

Μην αποφεύγετε τα καλά λιπαρά, για παράδειγμα το ελαιόλαδο, τους ξηρούς καρπούς (ωμούς & ανάλατους) και τα ψάρια. Επιβεβαιώνεται συνεχώς από έρευνες ότι οι επαρκείς ποσότητες Ω-3 λιπαρών οξέων στη διατροφή είναι καθοριστικός παράγοντας στην ορμονική ισορροπία και την απώλεια λίπους.

 

4. Φάε λαχανικά και φρούτα

Εξαλείψτε όλους τους υψηλού γλυκαιμικού δείκτη υδατάνθρακες από τη διατροφή σας. Καταναλώστε άφθονα λαχανικά, φρούτα, και μόνο ολικής άλεσης τρόφιμα και αυτά σε μικρές ποσότητες, για να υποστηρίξετε την φυσιολογική έκκριση ινσουλίνης και την απώλεια λίπους. Για πιό ριζοσπαστική προσέγγιση (αλλά και δυσκολότερη στην εφαρμογή), αποφύγετε, όσο είναι δυνατόν, οτιδήποτε περιέχει γλουτένη.

 

5. Ποτέ φρουκτόζη πριν την προπόνηση

Μην τρώτε ποτέ φρουκτόζη πριν την προπόνηση, αμβλύνει την χρήση λίπους για καύσιμο και μειώνει τον μεταβολικό ρυθμό.

 

6. Προπονήσου φαγωμένος

Μην κάνετε προπόνηση με τελείως άδειο στομάχι ή όντας πολλές ώρες νηστικοί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη λιγότερο ευνοϊκή χρήση του λίπους για καύσιμο κατά τη διάρκεια της προπόνησης, αλλά και μικρότερη κατανάλωση θερμίδων κατά την ανάρρωση, τις ώρες μετά την προπόνησηερίσσεια μετά-εξασκητική κατανάλωση οξυγόνου).

 

7. Μη πίνεις καφέ αμέσως μετά την προπόνηση

Μην καταναλώνετε καφεΐνη μετά την προπόνηση, ενδέχεται να ανεβάσει την κορτιζόλη την στιγμή που θέλετε να «καθαρίσετε» από αυτήν για μεγαλύτερη απώλεια λίπους και βέλτιστη ανάρρωση.

 

8. Ξέχασε τα σάκχαρα

Εξαλείψτε όλα τα σάκχαρα από την διατροφή σας, για τη βέλτιστη σύσταση σώματος. Η εξάλειψη της ζάχαρης είναι η καλύτερη επιλογή, αν θέλετε να φτάσετε και να παραμείνετε σε χαμηλά ποσοστά λίπους, να πρόλαβετε τον διαβήτη και να αποφύγετε μια σειρά από προβλήματα υγείας, όπως ο καρκίνος, η υπέρταση, οι καρδιακές παθήσεις, και η πρόωρη γήρανση.

 

9. Πρόσεχε τα συμπληρώματα

Μην καταναλώνετε φτηνά, χαμηλής ποιότητας, συμπληρώματα διατροφής. Πολλά από αυτά περιέχουν μεγάλες ποσότητες σακχάρων, χημικών και βαρέων μετάλλων κάνοντας μεγαλύτερο κακό παρά καλό.

 

10. Ξέχασε το αλκοόλ

Μην πίνετε καθόλου αλκοόλ, αν δεν είναι δυνατή η εξάλειψη του, προτιμήστε το κόκκινο κρασί σε μικρές ποσότητες.

 

11. Πίνε πολύ νερό!

Πίνετε αύθονο νερό, όλες οι λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού, για να πραγματοποιηθούν, εξαρτώνται από το αν υπάρχουν βέλτιστα επίπεδα υγρών στο σώμα.

πηγή: activeman.gr

Mείνε συντονισμένος με τη ροή θεμάτων του Fightbook.gr κάνοντας ένα Like!

Copyright © 2016 fightbook.gr | All rights reserved.Designed & hosted by thinkitweb.gr

Top Desktop version